دسته بندی نشده

تولید و فروش کارتن بسته بندی عمده

استفاده از کارتن برای بسته بندی محصولات از گذشته تا به حال به عنوان اصلی ترین روش بسته بندی بوده است و صنعت کارتن سازی و جعبه سازی یکی از زیر مجموعه های صنایع بسته بندی شناخته می شود. در واقع کارتن بسته بندی یک جعبه جادویی است که در بسته بندی محصولات نقش مهمی را ایفا می کند. تولید انواع کارتن برای بسته بندی محصولات، بنا به درخواست مشتری انجام می شود. تولیدکنندگان زیادی هستند که برای محصولات خود درخواست کارتن می دهند و می خواهند کارتن هایی به دستشان برسد که از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی باشند. در همین راستا کارتن سازی گلبرگ در جهت تولید کارتن بسته بندی عمده سالهاست که فعالیت می کند. با ما باشید تا با انواع کارتن ها که به صورت عمده تولید می شوند آشنا شوید.

 

 

 

انواع کارتن های تولیدی

کارتن های لمینتی

بسیاری از تولید کنندگان برای اینکه محصولات خود را بهتر به نمایش بگذارند از کارتن لمینتی برای ارائه محصولات خود استفاده می کنند. کارتن های لمینتی با حداکثر ظرفیت چاپ و استفاده از جلوه های بصری زیبا را می توان به صورت خلاقانه تولید و استفاده کرد. به همین جهت برای رفاه حال تولید کنندگان، گلبرگ باکس کارتن های بسته بندی لمینتی را به صورت عمده تولید و عرضه می کند. 

کارتن بسته بندی غذا

این نوع کارتن های بسته بندی در ابعاد و شکل های گوناگون تولید می شوند. کارتن بسته بندی غذا که از جنس کرافت بوده و بدون چاپ است به صورت عمده آماده تحویل به مشتریان است.

کارتن پستی

پست و ارسال محصولات جزو بخش هایی است که بیشترین کارتن را جهت بسته بندی استفاده می کند. کارتن پستی با دارا بودن نشان پست، محل اتصال تمبر و محل درج آدرس فرستنده و گیرنده متفاوت از دیگر بسته بندی ها است. شرکت هایی که وظیفه ارسال محصولات را به عهده دارند این نوع کارتن را به صورت عمده سفارش می دهند تا از نظر اقتصادی برایشان به صرفه باشد.

کارتن خرما

خیلی از تولید کنندگان برای اینکه خرما یا حتی فرآورده های آن را بسته بندی کنند نیاز به کارتن دارند. به همین جهت در هنگام سفارش سعی می کنند تا کارتن بسته بندی خرما را به صورت عمده انجام دهند. سفارش کارتن خرما به صورت عمده پیشنهادی است که خیلی از کارتن سازی ها به مشتریان خود می دهند.

کارتن بسته بندی چای

چای جزو آن دسته از محصولاتی است که به صورت کیسه ای و فله ای به فروش می رسد. به همین جهت کارتن های تولیدی با توجه به نیاز مشتریان در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود کارتن بسته بندی چای را سفارش دهند و یا حتی از قالب های آماده کارتن استفاده کنند.

کارتن هندوانه

هندوانه در دسته صیفی جات قرار دارد و برای اینکه تولید کنندگان آن بتوانند بدون آسیب دیدگی آن را جا به جا کنند نیاز به کارتنی دارند که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشند. استفاده از کارتن هندوانه یکی از بهترین گزینه ها برای جا به جایی  محصول چه به خارج از کشور و چه در داخل کشور است.

کارتن دارویی

سلامت افراد جامعه امروزه یکی از مسائلی است که خیلی به آن توجه می شود. از آنجایی که داروها جزو مواردی هستند که با سلامتی انسان سروکار دارند، تهیه کارتن دارویی که با مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده باشد یکی از دغدغه هایی است که در صنعت داروسازی وجود دارد.

کارتن بسته بندی زرشک

زرشک را در گروه محصولات خوراکی قرار می دهند به همین دلیل تولید کارتن بسته بندی زرشک باید در نهایت دقت و احتیاط انجام شود. چرا که با اندک ضربه ای کارتن دچار آسیب و به دنبال آن محصول از بین می رود.

کارتن بسته بندی آجیل

آجیل و خشکبار جزو محصولاتی هستند که بسته بندی های آنها را باید بسیار ظریف و خلاقانه طراحی و تولید کرد. بدون تردید داشتن یک بسته بندی زیبا باعث می شود تا برند شما برای همیشه در ذهن مشتری ماندگار شود. همین امر سبب شده تا سفارش و تولید کارتن بسته بندی آجیل و بسته بندی خشکبار روز به روز افزایش یابد.

کارتن بسته بندی پسته صادراتی

تولید کنندگان پسته همواره سعی می کنند تا محصولات خود را صادر کنند و برای اینکه به موفقیت برسند نیاز به کارتن بسته بندی پسته صادراتی دارند. کارتنی که از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد و در عین حال برای طراحی و چاپ آن جهت جلب نظر مشتری تلاش زیادی شده باشد.

بسته بندی میوه خشک

اگر جزو تولید کنندگان میوه خشک هستید سعی کنید همیشه بهترین گزینه را برای محصولات خود در نظر بگیرید. حفظ کیفیت و جلوگیری از ورود آلودگی به محصول جزو نکاتی است که کارتن سازی گلبرگ باکس در هنگام تولید کارتن بسته بندی میوه خشک به صورت عمده مد نظر قرار می دهد.

 

 

 

جعبه بسته بندی مواد غذایی

مهمترین نیاز جوامع بشری مواد غذایی است و همواره سعی شده تا در هنگام تولید بسته بندی برای این محصولات نهایت دقت به کار گرفته شود تا از فساد آنها جلوگیری شود. جعبه بسته بندی مواد غذایی یکی از بهترین گزینه ها جهت ارسال این محصولات به نقاط مختلف کشور است. جعبه کارتن عمده مواد غذایی یکی از تولیدات مهم گلبرگ باکس است.

کارتن بسته بندی میوه صادراتی

فروش عمده کارتن بسته بندی میوه صادراتی با بهترین قیمت و کیفیت نیازمند این است که در هنگام تولید آن ویژگی های مورد نیاز برای یک بسته بندی مناسب رعایت شده باشد.

کارتن حمل جوجه

برای جا به جایی جوجه استفاده از کارتن یکی از بهترین راهکارهاست. استفاده از کارتن حمل جوجه علاوه بر اینکه هزینه کمتری را دارد از بهره وری بالاتری هم برخوردار است.

کارتن 7 لایه

برای تولید بهتر کارتن های صادراتی از کارتن 7 لایه استفاده می شود. چرا که ورق های کارتن هفت لایه از استحکام و مقاومت بالایی برای جا به جایی یا نگهداری محصول در مدت طولانی برخوردار هستند.

کارتن بستنی

یکی از مناسب ترین روش ها برای حمل و جا به جایی بستنی ها در میان فروشگاه ها استفاده از کارتن بستنی مادر است. در هنگام تولید کارتن بسته بندی عمده بستنی از چاپ افست و فلسکو استفاده می شود.

فروش عمده جعبه مقوایی

در دنیای امروز جعبه های مقوایی بخش عمده ای از صنعت کارتن سازی را به خود اختصاص داده اند. حتی می توان فروش جعبه مقوایی را به عنوان یکی از شغل هایی که درآمد و تنوع زیادی دارد، دانست. به همین جهت خیلی از افراد توصیه می کنند قبل از شروع کار در رابطه با انواع جعبه های بسته بندی شناخت نسبی پیدا کنید. چرا که با شناخت داشتن در مورد جعبه ها می توانید به خریداران کمک کنید.

فروش عمده کارتن بسته بندی

کارتن سازی گلبرگ خود دست به تولید و فروش عمده کارتن بسته بندی زده است و تاکنون توانسته نظر تولید کنندگان زیادی را به خود جلب کند. تقریبا می توان گفت که همه تولید کنندگان خرید کارتن بسته بندی به صورت عمده را می پسندند. چرا که اینگونه خرید کردن هم به نفع تولید کننده و هم به نفع مصرف کننده است. خرید عمده کارتن بسته بندی باعث می شود تا هزینه نهایی که قرار است مشتری پرداخت کند بسیار مناسب تر از خرید به صورت تکی باشد.

معمولا تولید کنندگان بزرگی که می خواهند محصولات خود را به خارج یا داخل کشور ارسال کنند دست به خرید عمده کارتن بسته بندی می زنند. تا با یک بار سفارش دادن هم نیاز خود را برطرف کنند و هم در هزینه ها صرفه جویی کنند.

نکته: کارتن سازی گلبرگ بر اساس شرایط کنونی جامعه فروش اینترنتی کارتن را برای راحتی حال مشتریان خود در نظر گرفته است. شما عزیزان می توانید سفارشات خود را به صورت کارتن های بسته بندی عمده و یا تکی انجام دهید.

قیمت عمده کارتن

خیلی از افراد می خواهند قبل از اینکه سفارشات خود را به اتمام برسانند از قیمت عمده کارتن اطلاع پیدا کنند. به همین منظور شما می توانید با مراجعه به صفحه استعلام قیمت ما از قیمت های به روز انواع کارتن های بسته بندی چه به صورت عمده و چه به صورت تکی اطلاع پیدا کنید.

فروش عمده ورق کارتن

در صنعت کارتن سازی استفاده از ورق کارتن بسیار مهم است. به طوری که هر چه مقدار ورق کارتن ضخیم تر باشد، کیفیت آن بالاتر و مقاومت بیشتری دارد و در مقابل از قیمت بالاتری هم برخوردار خواهد بود. اما فروش عمده ورق کارتن می تواند در صرفه جویی هزینه های تولید کارتن کمک زیادی کند.

در آخر

کارتن سازی گلبرگ با داشتن کادری مجرب دست به تولید کارتن بسته بندی به صورت عمده زده است. تولید کنندگان محصولات مختلف می توانند با سفارش و خرید کارتن به صورت عمده علاوه بر تامین نیازهای خود در هزینه های مصرفی هم صرفه جویی کنند.

 

 

5/5 - (3 امتیاز)
سعید فیاض

View Comments

Share
Published by
سعید فیاض

Recent Posts

کارتن فریت بار چیست؟

کارتن فریت بار یکی از کاربردی ترین انواع کارتن است که برای حمل و نقل…

1 ساعت ago

جعبه بسته بندی قابلمه

جعبه بسته بندی قابلمه یکی از عوامل مهم در حفظ و انتقال محصولات می باشد.…

3 ساعت ago

کارتن بسته بندی نبات

نبات یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در داخل کشور ما می باشد و…

4 هفته ago

کارتن بسته بندی تابلو‌

بسته بندی تابلو‌ها اهمیت زیادی در حفاظت از آن ها دارد. کارتن بسته بندی تابلو…

1 ماه ago

کارتن سازی در قم

جعبه سازی و کارتن سازی در قم از مهمترین صنایع استان قم به شمار می…

2 ماه ago

کارتن ماشین لباس شویی

امروزه یکی از مهم ترین لوازم برقی مورد استفاده در هر خانه ای ماشین لباسشویی…

2 ماه ago