فروش کارتن

سفارش چاپ کارتن بسته بندی

سفارش چاپ کارتن بسته بندی

کارتن‌های بسته بندی از جمله پرکاربردترین و پراستفاده‌ترین ابزار در اکثر مشاغل و بازار هستند. اکثر کارخانجات بزرگ، شرکت‌ها و حتی کسب و کارهای کوچک که برند خود را دارند، به سفارش چاپ کارتن بسته بندی نیاز دارند. این جعبه‌های مقوایی که در انواع و اقسام طرح و سایز طراحی و تولید می‌شوند، می‌توانند در برندینگ موثر باشند. علاوه بر این، کارتن‌های بسته بندی در موقعیت‌های مختلف مانند اسباب کشی، انبار کردن محصولات، جابه جا کردن لوازم و وسایل و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سفارش چاپ کارتن بسته بندی ارزانسفارش چاپ کارتن بسته بندی ارزان

در برخی مواقع و برای بعضی از کسب و کارها کارتن‌ها بعد از یک بار استفاده به چرخه بازیافت باز می‌گردند. در چنین مواقعی بهتر است اقدام به سفارش چاپ کارتن بسته بندی ارزان قیمت کنید. این کار علاوه بر اینکه برای شما به صرفه است، در قیمت نهایی محصول نیز تاثیر گذار است. همین موضوع سبب می‌شود مشتریان بیشتری به دلیل قیمت مناسب‌تر برای خرید محصول شما جذب شود. فراموش نکنید که سفارش چاپ کارتن بسته بندی ارزان ملزم به این است که مقاومت جعبه را نیز در نظر داشته باشید. شما می‌توانید برای سفارش چاپ کارتن بسته بندی در تهران و سایر شهرستان‌ها به مجموعه‌ی گلبرگ سفارش دهید.

سفارش اینترنتی چاپ کارتن بسته بندی

بهترین کارتن‌ها برای بسته بندی، کارتن‌هایی هستند که هم سایز و هم اندازه با وسایلی باشند که می‌خواهیم درون آن‌ها قرار دهیم. قطعا همه ما از معایب جعبه‌های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک خبر داریم. بنابراین بهتر است هنگام سفارش چاپ کارتن بسته بندی بزرگ و کوچک به نکاتی مانند مقاومت، طرح و … روی جعبه دقت کنیم. سفارش اینترنتی چاپ کارتن بسته بندی یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید به خوبی و با ثبت تمامی جزئیات کارتن‌های مدنظر خود را خریداری کنید. مجموعه ما با فراهم کردن شرایط سفارش اینترنتی چاپ کارتن بسته بندی کار مشتریان خود را راحت‌تر کرده است. شما عزیزان هم می‌توانید سفارش چاپ کارتن بسته بندی در تهران و حتی شهرستان‌ها را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

سفارش بسته بندی کارتنی

برخی محصولات نیاز مبرم به سفارش بسته بندی کارتنی دارند. به عنوان مثال بسته بندی میوه خشک، بسته بندی چای، بسته بندی خشکبار و … باید به صورت سفارش بسته بندی کارتنی به مشتریان عرضه شوند. همین موضوع سبب می‌شود سفارش چاپ کارتن بسته بندی برای مشاغل مختلف بسیار مهم باشد. در واقع استفاده از کارتن‌های تمیز و عاری از هر گونه آلودگی برای سفارش بسته بندی کارتنی محصولات مختلف علی‌الخصوص خوراکی‌ها یکی از واجبات است. گلبرگ باکس می‌تواند سفارش چاپ کارتن بسته بندی عمده شما را بر عهده بگیرد و باکیفیت‌ترین کارتن‌ها را با نازل‌ترین قیمت برای شما طراحی و تولید کند.

سفارش جعبه بسته بندیسفارش جعبه بسته بندی

همان طور که میدانید یکی از شرکت‌هایی که به صورت مداوم از با جعبه‌های بسته بندی سر و کار دارد، ادارات پست هستند. حمل و نقل وسایل چه در فواصل کوتاه و چه در فواصل طولانی نیاز به جعبه‌هایی با سایز استاندارد و مقاومت بالا دارد. سفارش جعبه بسته بندی در ابعاد و سایزهای مختلف پذیرفته می‌شود. ثبت اینترنتی می‌تواند در قیمت سفارش چاپ کارتن بسته بندی برای شما به صرفه تر باشد. همچنین امکان سفارش چاپ کارتن بسته بندی عمده و سفارش چاپ کارتن بسته بندی برای شما عزیزان فراهم است.

سفارش چاپ کارتن بسته بندی بزرگ

در حمل و نقل وسایلی که سایز بزرگی دارند نباید از کارتن‌ها غافل شویم. کارتن بسته بندی بزرگ نه تنها می‌تواند جا به جایی وسایل را راحت‌تر کند بلکه از وسیله مورد نظر محافظت می‌کند. کارتن یخچال، کارتن ماشین لباس شویی و انواع کارتن‌ها با سایز بزرگ نیاز مند بسته بندی پایدار و اصولی هستند. مقاومت در این نوع از جعبه‌های بسته بندی حرف اول را می‌زند. زیرا وسایلی که ابعاد بزرگی دارند اصولا دارای جرم زیادی هم هستند. بنابراین، بهتر است از جعبه‌ها و کارتن‌های مقوایی استاندارد با مقاومت حداکثری برای آن‌ها استفاده کنیم. سفارش چاپ کارتن بسته بندی بزرگ می‌تواند بهترین ایده برای اسباب کشی وسایل بزرگ باشد.

سفارش چاپ کارتن بسته بندی تهرانسفارش چاپ کارتن بسته بندی تهران

یکی دیگر از مزایایی که کارتن‌های بسته بندی محصولات دارند، حفظ امنیت محصول است. بسته بندی محصولات باارزش علاوه بر این که از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند، می‌تواند امنیت محصول را تا حدودی حفظ نماید. اگر کسب و کار شما به صورتی است که مجبور هستید محصولی را برای مشتریان خود ارسال کنید بهتر است آن را در جعبه‌ای زیبا، بادوام و سازگار با محیط زیست بسته بندی کنید. ما در گلبرگ باکس سفارش چاپ کارتن بسته بندی تهران و دیگر شهرها را می‌پذیریم. شما عزیزان می‌توانید برای محصولات خود سفارش چاپ کارتن بسته بندی تهران را به ما بسپارید.

سفارش چاپ و تولید کارتن بسته بندی

یکی از کارهایی که شرکت‌ها و برندهای بزرگ برای تبلیغ محصولات خود انجام می‌دهند، استفاده از بسته بندی‌های متفاوت و خاص است. این کار می‌تواند با سفارش چاپ و تولید انواع کارتن بسته بندی با لوگوی شرکت یا نوشته‌ای به یاد ماندنی صورت گیرد. همچنین می‌توان با سفارش چاپ و تولید کارتن بسته بندی که یک بارکد روی آن حک شده است از مشتریان دعوت کرد تا از جدیدترین محصولات شرکت دیدن نمایند.

شما مشتریان عزیز می توانید برای سفارش جعبه بسته بندی محصول مورد نظرتان به کارتن سازی در هشتگرد مراجعه کنید یا با شماره 02691300301 تماس بگیرید.

سفارش چاپ کارتن بسته بندی در تهرانسفارش چاپ کارتن بسته بندی در تهران

سفارش چاپ کارتن بسته بندی عمده برای محصولاتی که صادراتی هستند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در واقع در طراحی جعبه این محصولات باید نکاتی را در نظر گرفت. دوام و مقاومت کارتن برای محافظت از آسیب و حفظ امنیت محصول مهم است. همچنین علاوه بر مقاومت، توجه به وزن کارتن بسیار اهمیت دارد. بهتر است کارتنی که برای بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کنید در عین محکم و ضخیم بودن، وزن کمی داشته باشد. این موضوع به جابه جایی راحت‌تر محصول نیز کمک می‌کند. همچنین بهتر است از جعبه‌هایی استفاده کنید که به محیط زیست آسیب نرسانند و قیمت سفارش چاپ کارتن بسته بندی برای شما و مشتری مقرون به صرفه باشد. سفارش چاپ کارتن بسته بندی در تهران و همچنین در شهرستان‌های مختلف را به شرکت (نام شرکت) بسپارید و محصولی با ویژگی‌های مطلوب و قیمت مناسب را دریافت کنید.

سوالات متداول

مزایای سفارش اینترنتی چاپ کارتن بسته بندی چیست؟

  • صرفه جویی در زمان و هزینه: با سفارش اینترنتی می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری، کارتن مورد نظر خود را سفارش دهید.
  • مقایسه قیمت ها: به راحتی می توانید قیمت های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • دسترسی به تنوع گسترده: در اینترنت می توانید تنوع گسترده ای از کارتن ها را مشاهده کنید و انتخابی دقیق تر داشته باشید.
  • اطلاع از نظرات مشتریان: می توانید نظرات مشتریان دیگر را در مورد کارتن های مختلف مطالعه کنید و با آگاهی بیشتر انتخاب کنید.

چگونه می توان با استفاده از کارتن بسته بندی، امنیت محصول را تا حدودی حفظ نمود؟

  • استفاده از کارتن های ضخیم و محکم: از آسیب دیدن محصول در هنگام حمل و نقل جلوگیری کرد.
  • استفاده از قفل و پلمپ: از سرقت محصول جلوگیری کرد.
  • استفاده از مواد ضد ضربه: از آسیب دیدن محصول در برابر ضربه و فشار جلوگیری کرد.

چرا وزن کارتن بسته بندی برای محصولات صادراتی اهمیت دارد؟

  • هزینه حمل و نقل بر اساس وزن محاسبه می شود.
  • کارتن های سنگین جابجایی را دشوار می کنند.
  • کارتن های سنگین ممکن است به محصول آسیب برسانند.

بیشتر بدانید: جعبه سازی

5/5 - (2 امتیاز)
بازگشت به لیست

۲ دیدگاه در “سفارش چاپ کارتن بسته بندی

  1. صبورنیا گفت:

    سلام چاپ کارتن لمینتی هم دارید در چند نوع سایز مختلف؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *